
Метою заняття було ознайомити здобувачів освіти з технологією приготування бісквітного тіста та крему-чіз, вивчити їхні властивості, застосування у кондитерському мистецтві, а також закріпити отримані знання на практиці.

Зустріч організувала Леся Каганець-Гаврилко.
Участь брали студенти ІІ та ІІІ “ХТ” груп.


Теоретична частина.
У ході лекції здобувачі освіти ознайомилися з такими ключовими аспектами:
1. Бісквітне тісто:
◦ Види бісквітного тіста (класичне, шоколадне, масляне, медове тощо).
◦ Основні інгредієнти: яйця, цукор, борошно, розпушувач (за необхідності).
◦ Технологія приготування: метод збивання яєць, важливість температурного режиму, способи випікання.
◦ Основні помилки та методи їх уникнення (осідання бісквіту, сухість, нерівномірне пропікання).








2. Крем-чіз:
◦ Основні компоненти: вершковий сир (крем-сир), вершкове масло, цукрова пудра.
◦ Варіації крему-чіз: на вершках, на маслі, з додаванням шоколаду, карамелі, ягідного пюре.
◦ Технологія приготування: правила змішування інгредієнтів для отримання стабільної текстури.
◦ Використання крему-чіз у кондитерських виробах (прошарки тортів, вирівнювання, декор).














Практична частина
Під час практичного заняття здобувачі освіти:
• Приготували бісквітне тісто, дотримуючись правил збивання та випікання.
• Випекли бісквіт, проаналізували його текстуру, пружність і рівномірність пропікання.
• Підготували крем-чіз, дотримуючись технологічних вимог для досягнення стабільної консистенції.
• Виконали складання та оздоблення торта застосовуючи набуті знання.


Висновки:
Учасники лекції-практикуму здобули знання про правильну технологію приготування бісквіту та крему-чіз, навчились уникати поширених помилок та застосовувати отримані навички для створення якісних кондитерських виробів.
Такі заняття є дуже цікавими і пізнавальними для здобувачів освіти,так як вони мотивують їх до практичного застосування і допомагають їм при вивченні таких дисциплін :« Технології виробництва кулінарної продукції» та « Технології кондитерських борошняних виробів».


Leave a Reply