
Бердар Тамара Іванівна
Практичний психолог
Ужгородського торговельно-економічногофахового коледжу ДТЕУ
Спеціаліст вищої категорії
+38 0999631867
psyutek@ukr.net
Психологічна служба УТЕФК ДТЕУ забезпечує психологічний супровід усього освітнього процесу та реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти і всіх працівників коледжу з аспекту збереження психічного здоров’я.
Мета діяльності – психологічне забезпечення освітнього процесу, розвиток і формування зрілої професійно-орієнтованої особистості здобувача освіти за умови збереження психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу засобами практичної психології та ментальної гігієни.
Завдання:
- підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, гуманізація стосунків у студентських і викладацьких колективах, допомога у пошуку шляхів розв’язання психологічних проблем;
- участь у забезпеченні адаптивного і комфортного освітнього простору для студентської молоді, здійснення психолого-педагогічної підтримки становлення і розвитку особистості студента у багатокультурному середовищі;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника освітнього процесу;
- надання доступних і якісних послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження і укріплення психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу;
- підвищення рівня самосвідомості здобувачів освіти, отримувачів освітніх послуг, співробітників УТЕФК ДТЕУ, встановлення зв’язку із власним внутрішнім «Я» та один з одним;
- впроваджувати ефективні соціально-педагогічні технології у подоланні та профілактики булінгу;
- психологічна допомога студентам та співробітникам навчального закладу в кризових та стресових ситуаціях, попередження процесів дезадаптації, в тому числі і девіантної поведінки серед осіб, що навчаються;
- формування навичок психічної саморегуляції;
- сприяння повноцінному особистісному розвиткові студентів та створення належних психологічних умов для формування у них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку.