
Мова – це великий дар
природи, розвинутий і
вдосконалений за
тисячоліття з того
часу, як людина стала
людиною.

Циклова комісія європейських мов є однією з наймолодших циклових комісій УТЕК КНТЕУ. У всі часи люди розуміли велике значення іноземних мов в житті освіченої людини. З початком нового тисячоліття ЮНЕСКО проголосила XXI століття – століттям поліглотів. На весь світ пролунав девіз – “Вивчаємо мови протягом всього життя”.
Циклова комісія забезпечує викладання таких мов:
– українська мова ; – українська література;
– зарубіжна література; – українська мова( за профспрямуванням);
– англійська мова; – німецька мова;
– англійська мова (за фаховим спрямуванням); – німецька мова (за фаховим спрямуванням);
– друга іноземна мова (німецька,англійська) за фаховим спрямуванням;
– словацька мова.

Досягнення цієї мети циклова комісія здійснює
через виконання таких завдань:
- ✓ проведення методичної роботи кожним викладачем – членом комісії;
- ✓ підвищення кваліфікаційного рівня викладачів; вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду;
- ✓ удосконалення навчально-матеріальної бази та розробка методичних рекомендацій із використанням освітніх інновацій у навчально-виховному процесі;
- ✓ розвиток творчих здібностей здобувачів вищої освіти через впровадження освітніх інновацій.
- ✓ підвищення ефективності та якості занять як основної форми організації навчально-виховного процесу через використання інтерактивних та інноваційних методів навчання.
- ✓ формування фахової компетентності студентів на заняттях мови та літератури.
Важливість цих завдань усвідомлюють викладачі циклової комісії європейських мов, до складу якої входять 12 фахівців, об’єднаних спільною метою:
створити комфортне лінгвістичне освітнє середовище,
що дозволить студентам сформувати необхідні компетентності,
в першу чергу, професійні і комунікативні.

Барзул Ярослава Василівна
голова циклової комісії, викладач української
мови та літератури
Педагогічне кредо:
” Учитель — це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна”
Е. Хоббарт
Освіта вища: УжНУ, 1997 р.
Спеціальність викладач української мови та літератури, філолог,
Педагогічний стаж : 24 роки
Категорія: спеціаліст вищої категорії, “вчитель-методист”
Проблемне питання: Формування комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення української мови
Раті Оксана Леонідівна
викладач німецької мови.
Педагогічне кредо:
“Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш.”
Фрідріх Дістерверг
Освіта вища: УжДУ, 1991 рік
Спеціальність філолог,викладач німецької мови та літератури
Педагогічний стаж : 24 роки
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: формування іншомовної професійно-спрямованої компетенції з активізацією науково -пошукової діяльності студентів


Яковець Ніна Миронівна
викладач англійської мови
Педагогічне кредо:
“Прокладай шлях до розуму людини через її серце”
Ф. Честерфілд
Освіта вища: УжДУ, 2000 р.
Спеціальність: філолог, викладач англійської мови та літератури
Педагогічний стаж: 17 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: формування навичок іншомовної професійно-комунікативної компетенції через використання інтерактивних методів навчання
Ремета Вікторія Іванівна
викладач англійської мови
Освіта вища: УжНУ, 2009 р.
Спеціальність: філолог, викладач англійської мови та світової літератури
Педагогічний стаж: 8 років
Категорія: спеціаліст першої категорії
Проблемне питання: організація та застосування навчальної та науково- пошукової роботи студентів при вивченні іноземної мови шляхом використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій


Горват Тетяна Олександрівна
викладач англійської мови
Педагогічне кредо:
“Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне”
Конфуцій
Освіта вища: Київський державний університе імені Т.Г. Шевченка, 1990 р.
Спеціальність: філолог,викладач англійської та німецької мов
Педагогічний стаж: 28 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: удосконалення змісту, форм і методів навчання для формування іншомовної професійної компетенції студентів на заняттях англійської мови
Сливканич Леся Іванівна
викладач української мови та літератури
Педагогічне кредо: “Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш”
Стів Джобс
Освіта вища: УжНУ, 1994 р.
Спеціальність: викладач української мови та літератури, філолог
Педагогічний стаж: 16 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: формування навичок іншомовно професійно-комунікативно компетенції через використанн інтерактивних методів навчання.


Павлюк Іванна Іванівна
викладач англійської мови
Освіта вища: Кам”янець-Подільський державний педагогічний університет, 1999 рік
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти, українська мова і літератур та англійська мова і література
Педагогічний стаж: 20 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: використання інноваційних методі у формуванні іншомовної комунікативно компетенції у процесі активізації навчальної роботи студентів в умова реформування системи освіти.
Ерфанюк Олеся Ярославівна
викладач зарубіжної літератури
Педагогічне кредо: ”Допомогти дітям через книгу відкрити світ і світ в собі”
Освіта вища: УжДУ, 1994 р.
Спеціальність філолог
Педагогічний стаж: 25 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання: підвищення ефективності викладання шляхом широког використання сучасних інформаційних та особистісно- орієнтованих педагогічних технологій навчання


Митро Марина Василівна
викладач німецької мови
Педагогічне кредо:
“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосовувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти”
Й. Гете
Освіта вища: УжНУ, 2008 р.
Спеціальність: філолог, викладач німецької мов та світової літератури
Педагогічний стаж: 13 років
Категорія: спеціаліст першої категорії
Проблемне питання: формування фахової іншомовної лексичної компетенції з іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом активізації навчальної роботи студентів
Поп Ірина Павлівна
викладач української мови
(за професійним спрямуванням)
Педагогічне кредо:
“Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом”
Ліна Костенко
Освіта вища: УжНУ, 1998 р.
Спеціальність: викладач української мови та літератури
Педагогічний стаж: 17 років
Категорія: категорія “спеціаліст”
Проблемне питання: виховання загальнолюдських моральних цінностей на уроках словесності


Сивоус Марія Дмитрівна
викладач української мови та літератури
Педагогічне кредо:
“Навчаючи — учись, навчаючи твори, у процесі творчості – навчай”
Освіта вища: УжНУ, 1990 р.
Спеціальність: викладач української мови та літератури, філолог
Педагогічний стаж: 17 років
Категорія: спеціаліст першої категорії
Проблемне питання: формування мовленнєво компетентності студентів на заняттях української мови за професійним спрямуванням: культура мовлення
Ігнатко Руслана Іванівна
викладач словацької мови
Педагогічне кредо:
“Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти — це твої дії, і немає іншого тебе”
Антуан де Сент-Екзюпері
Освіта вища: УжНУ, 2010 р.
Спеціальність: викладач словацької мови та літератури
Педагогічний стаж: 3 роки
Категорія: спеціаліст
Працює над кандидатською дисертацією на тему «Сучасна словацька жіноча проза»

Наша робота:
Сучасний світ дуже швидко оновлюється, освітній простір не має права відставати від вимог світової спільноти. Новітні технології навчання у поєднанні з традиціями класичної педагогіки є запорукою якісних знань студентів, тому що якою надсучасною не була б техніка, вона не здатна повністю замінити слово педагога.
Рівень викладацької майстерності підтверджують перемоги студентів на обласних конкурсах. Методичний доробок викладачів комісії складається з різних видів і форм роботи: круглі столи, науково-теоретичні та науково-практичні конференції, олімпіади, вікторини та творчі проєкти. Вони сприяють підвищенню рівня професійної майстерності і викладачів, і студентів, соціалізації та пофесіоналізації майбутніх фахівців.