26 квітня 2024 року в режимі онлайн на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Полтавською академією неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки Міністерства освіти України проводився «Фестиваль учнівських та студентських проєктів з хімії» за напрямом «Ужиткова хімія», який об’єднав у такий складний час понад 300 учасників з 17 областей України – учителів, викладачів хімії закладів загальної середньої, професійної, фахової передвищої і вищої освіти та здобувачів освіти, котрі представили цікаві наробки, власні навчально-дослідницькі проєкти.
Приємно відзначити, що активною учасницею фестивалю була і студентка Відокремленого структурного підрозділу «Ужгородський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» І курсу спеціальності «Готельно -ресторанна справа» Рейпаші Наталія, керівник – викладач хімії Чернобук Г.Г.
Фестиваль проводився з метою виявлення, підтримки та розвитку творчого потенціалу молоді, обдарованої в галузі хімії, розвитку здібностей і логічного мислення здобувачів освіти, активізації творчої діяльності педагогів, популяризації оригінальних хімічних ідей та методів навчання хімії.
Цьогорічна тематика проєктів охоплювала питання, які особливо цікавили школярів та студентів, зокрема, це проблематика ужиткової хімії. Учасники представили результати дослідження якості харчових продуктів, мийних, косметичних і лікарських засобів природного та синтетичного походження, вмісту токсичних речовин у повітрі, ґрунті, воді. Особливий інтерес викликали роботи у галузі хімії здоров’я та краси, технології виготовлення окопних свічок та багаторазових грілок для наших військових, захисту навколишнього середовища. Такі фестивалі зацікавлюють, мотивують; сприяють набуттю нового досвіду, дослідницьких умінь, становленню цільної особистості.
Дякуємо Рейпаші Наталії за клопітку, наполегливу та плідну роботу; творче ставлення до справи, активну життєву позицію та популяризацію природничо-хімічних знань серед ровесників.
Leave a Reply